Saturday, January 20, 2007

"God morgen"

07.00 - Vekkerklokka ringer.. Forkost? Det er veldig stille der nå. Men har jo god tid; Slumre.
07.09 - Allerede? Klokka er jo bare 07.09. Slumre.
07.18 - Det er jo 3 kvarter til jeg skal på skolen. Kan sove litt til. Bare litt til. Slumre.
07.27 - Ååå, nå er det ikke stille og rolig på frokosten. Gidder ikke frokost. Da kan jeg sove ihverfall et kvarter til! Slumre!
07.36 - SLUMRE!!!
07.45 - Huff, nå nærmer det seg..... Sover jeg ni minutter til har jeg bare 5 minutter på meg. Nei, nå må jeg opp. Måå jeg virkelig? Fem minutter går greit.
07.50 - Nå må jeg virkelig. 10 minutter er litt lite. Hvorfor stod jeg ikke opp tidligere????

Jeg lærer aldri.

2 comments:

  1. typisk du asså...

    ReplyDelete
  2. sava,, hahaha.. du må lære deg å stå opp asså

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)