Sunday, April 15, 2007

Sol og sommer og sånt:P

Jeg elsker sommer<3

Hvorfor?
- Man våkner av at solen lyser inn vinduet (iallefall her på Borgen.. Har faktisk ikke vindu på rommet mitt hjemme, og det er litt trist)
- Man kan ligge og sole seg en hel dag uten at noen sier at du ikke gjør noe. Hallo! Man soler seg jo!
- Man kan gå barbeint
- Man kan bade ute i sjøen (Bente kan hele året rundt, men ikke jeg)
- Man kan ha på seg skjørt<3
- Man kan ha på seg solbriller!!
- Man kan jogge i skogen igjen
- Man kan spise softis på brygga
- Man kan spise jordbær til en billig penge... Å, jordbær er hærlig!
- Man kan kjøre scooter uten å fryse (ikke det at jeg kjører scooter lenger)
- Man kan ha vinduet åpent på bilen

Jeg elsker sommer<3

3 comments:

  1. Sommer er hærlig! Veldig enig! Men du glemte et punkt:

    - da tyter russen frem :S :p

    ReplyDelete
  2. sommer er bra! sommer er toppen! sommer er varme og gir oss brune kropper!sommer som gir glede for deg og for meg!sommer i verden er best syns jeg:D

    ReplyDelete
  3. oooo:) for en gøy karusell! jammen godt det tivoliet ikke hadde fler.. hadde blitt for mye av det gode;)
    (sava hvor brun jeg er!)

    begynner nesten å grine btw!

    love;)

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)