Thursday, July 31, 2008

Sus & dus

I går var jeg så lei av sommeren. Sola steikte og det var så varmt at man seriøst ikke kunne gjøre en dritt annet enn å bade i vannet som bare nettopp er blitt over 15 grader. På slutten begynte jeg å bli en smule solbrent og ville bare at det skulle bli kjøligere og litt skyer på himmelen. Ville liksom finne på noe annet enn å bare ligge på stranden, men det var jo totalt umulig.



Og i dag våkner jeg opp til masse skyer og 19 grader. Det var ikke det jeg ville likevel. Jeg vil ha tilbake sola igjen. Det er helt greit å bare ligge på Baågneset (lokale badestedet) og slappe av. Nå sitter jeg her med et pledd rundt meg og fryser på føttene. Sol, sol, kom igjen!

No comments:

Post a Comment

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)