Tuesday, December 1, 2009

USA - landet der alt kan skje

Nå er det bare en og en halv måned til jeg stikker avgårde til USA!!
Det blir så helt fantastiskt gøy.
Stedet jeg skal til heter University of Illinois at Urbana Champaign, og er visstnok et kjempe bra universitet.

Vi er tre stykker fra skolen min som skal reise, og vi har vært gjennom mye styr med utvekslingskontoret med fag, bytting av linje og mer fag. Det skal virkelig ikke være lett dette her. Men nå er visumet i boks, flybilletten skal bestilles om noen dager og 3 eksamener til skal bestås. Etter det er det juleferie i Mosjøen også et spennende og amazing år i USA!!
Vi snakker skikkelig College liv med alt som hører med det.

Det skal det selvsagt blogges om, så følg med fremover :)

2 comments:

  1. du var LETT å finne da!! hehe.. bare å søke tina marie moen på google og det var det første som kom opp!!:p
    er du innom her i det hele tatt? jeg har blitt helt hekta på blogging jeg.. skjønner ikke at jeg ikke gjorde det før. Gleder meg til det faktisk blir noe å blogge om også. hehe

    ReplyDelete
  2. Hehe, ja jeg vet det :)

    Skal starte å blogge for fullt fra vi reiser, så har femilie og venner et sted de kan følge med på hva jeg gjør :)

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)