Wednesday, April 7, 2010

Voksne mennesker på påskeeggjakt og chilling med 25 grader i april!


Hvis noen lurte, så er det 25 grader og strålende sol ute i dag!
Vi har ligget ute i parken i flere timer og slikket sol. Vi er jo helt i sjokk. Dette her er jo varmere enn en gjennomsnittlig sommerdag i Norge! Nordmennene her er i sjokk!
Og vi liker det..






Jeg prøvde veldig hardt å fokusere på denne boken her av mr Grant, siden vi har eksamen i faget i morgen, men det ble litt vanskelig. Skal gjøre et nytt forsøk på å lese nå. Var bare plutselig mye viktigere å oppdatere bloggen. Og sjekke facebook. Og kanskje vg nett for å se om det har skjedd noe nytt der hjemme. Og kanskje yr.no bare for å dokumentere at vi har sååååå mye bedre vær her enn hjemme i dag.




Jo, forresten, det har jo vært påske! Og jeg var super lei meg fordi jeg trodde jeg ikke skulle få noe påskeegg i år. MEN jeg fikk noe så rart som et påske rede, som jeg måtte lete etter i en halvtime fordi "påskeharen" hadde gjemt det. Og når jeg fant det var det fullt av sjokolade, pepsi max, corona (voksen-påskehareting)! Kjempe gøy!

Senere møttes alle oss super kule utvekslingsstudenter og lette etter påskeegg ute i det fri. Som små unger.


Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee såååååååååååååååå mange!! Gode var de også!

1 comment:

  1. her bjynne det å bli kaldere, og påskeeggene e ekle :(
    og eksamen nærme seg :/
    men ellers alt bra ;)

    lige at du kose deg!
    Lykke t med lesing , hehe

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)