Wednesday, February 28, 2007

Extremsport i Australia?

Jeg har kommet inn på EXTREM SPORT I AUSTRALIA!!!

Og da tenker du kanskje; "Hva i all verden skal Tina der?? Hun er så sykt ikke sporty nok til å være med på noe sånt..." (Iallefall sa mamma det)


Svarsfristen nærmer seg faretruende fort, og jeg må bestemme meg. Skal jeg trosse folks forventninger eller skal jeg gi etter og gjøre det alle forventer at jeg skal gjøre?

Hard to say.

Jeg har veldig lyst, men selvsagt, det koster jo penger. Men hvis jeg først skal på fhs, så skal jeg oppleve noe annet enn å sitte på rumpa her i Norge.

Jeg vil reise og oppleve verden og alle dens muligheter.

Noe av tiden er jo selvsagt her i Norge, men det blir liksom noe annet når man vet at man skal være i Australia og Thailand i 5 uker og bare drive med dykking, kiting, surfing, osv osv..

Tror det kunne vært bra for meg.

Utfordring.

17 comments:

  1. synes du bare skal hoppe i det jeg ;)
    virker utrolig kult!

    ReplyDelete
  2. Selvfølgelig reiser du! Hør på deg selv: "Skal jeg trosse folks forventninger eller skal jeg gi etter og gjøre det alle forventer at jeg skal gjøre?"

    Ingen tvil, du kommer til å få det beste året noensinne!

    ReplyDelete
  3. GJØR DET!!!! du kommer aldri til å angre!

    ReplyDelete
  4. selvfølgelig skal du det tina!!!

    tenk noe så gøy da:) hadde dratt med en gang hadde det vært meg som kom inn..

    go for it!

    klem, silje marie

    ReplyDelete
  5. Takk for alle annbefalinger:)
    Det hjelper!

    ReplyDelete
  6. gjør det. må se om du tør.

    haha, du tør ikke.

    ReplyDelete
  7. gjør det. må se om du tør.

    haha, du tør ikke.

    ReplyDelete
  8. Høres kjemgøy ut tina!
    Har du lyst har du lov er det noe som heter... ;)

    ReplyDelete
  9. DO IT DO IT DO IT :D

    Tviler på at du kommer til å angre! Driit i di mor for ei gang skyld. Du er myndig, og kan bestemme over deg selv.
    *herlig tanke*

    Du kan heller trekke deg etter hvert, dersom du ser at det ikke er noe for deg! :)

    Listen to your heart!

    ReplyDelete
  10. Du skal jo ta tak på en spennende 5åring(!) økonomistudie på BI! Du skal ha samme jobb i 50år så det er viktig å komme igang så fort som mulig! Sitte inne å lese regnskap halvedagen eller ut å hoppe i falskjerm,dykke ved korallrev, hoppe i strikk, surfe og kose deg? Tror du vet hva du skal velge unge frøken..

    ReplyDelete
  11. Jeg har takket ja:)
    Syyyyyykt spent på dette!

    ReplyDelete
  12. TINAAA!! Du er så konge!! Jeg unner deg det virkelig. Tviler på at du kommer til å angre :D

    STÅ PÅ!! :D

    ReplyDelete
  13. Stå på tina ;) dette fikser du.

    takk for gratulasjonen. veldig koselig. =)

    love yah!

    ReplyDelete
  14. Så flott du har fått bestemt deg!
    Tror du vil få et lærerikt og velsignet år, og forhåpentligvis masse glede og morro! :)

    ReplyDelete
  15. Good for people to know.

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)