Tuesday, January 2, 2007

Det nye året er kommet

Nytt år, nye muligheter!:)

Nyttårsforettene er på plass og har fått en bra start! Selvsagt er de hemmelige, slik ann ingen kan peke og le og si "i told you so" når jeg ikke klarer å holde dem. Har nemlig lært av det.

Så herved ønsker jeg deg et fantastiskt nytt år, og håper det blir like bra som det forrige:) Og kanskje blir det til og med bedre!

Håper mitt blir MYE bedre:)
Kanskje, en dag, hvis jeg klarer å holde nyttårsforsettene mine, skal jeg skrive hva de er!

1 comment:

  1. heeey Tina:)
    lenge side sist nå.. Håper du har det fiint på borgen:)
    lykke til med nyttårsforsettene;) du klarer det;)
    "Alt makter jeg i ham som gjør meg sterk" filipperne 4:13;)

    kràm til dig<3

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)