Friday, January 5, 2007

Savn

Jeg savner å ha en spesiell person i livet mitt. Nå snakker jeg ikke om at jeg savner noen jeg har hatt (hatt var vel et dumt ord.. vært sammen med kan man egentlig heller si) før, for det gjør jeg ikke, men savner å ha noen jeg kan være ekstra glad i. Som kan være ekstra glad i meg. Savner å føle meg elsket rett og slett. Og en man bare kan holde rundt. Savner å føle to armer holde rundt meg. En man kan snakke skikkelig med. En man kan være stille med uten at det blir flaut. En man kan se inn i øynene og vite at han ser på meg som noe stort. Savner å ha den tryggheten.

For å være helt ærlig.

Dere som har funnet kjærligheten er skikkelig heldig!

2 comments:

  1. såå søtt:) bra du var enig med meg... diket.. hehe ;)
    er ikke lett å finne en bra gutt altså.. :(

    ReplyDelete
  2. btw.. veldig enig med deg å!! hehe <3

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)