Wednesday, August 6, 2008

Den store familiedagen

I dag har jeg gjort mange familieting. Dagen startet med at jeg gav bort en hel haug med klær til mitt søskenbarn Mia. Har så utrolig mange klær jeg aldri bruker så var greit å bli kvitt noe - klarer ikke å kaste, så da gjør vi det på den måten!




Så kjørte jeg og Tom Erik (lillebror som nettopp er blitt konfirmert) ut med takkekort her i bygda før vi måtte skynte oss ned for å møte mamma hos mormor og morfar. Mormor er så morsom - hun hadde nettopp kjøpt seg nye sko som passet perfekt i butikken men da var det kjørlig ute og hun hadde bare tynne strømper på seg.
Så nå når hun kom hjem passet de ikke - så hun ville gi dem til meg. Faktisk så var de ganske kule, så jeg sa ja takk! Believe it or not. Besta har god smak i sko.

Mor i byen inviterte oss på middag & så var det handletur:)


Og nei, har ikke pakket mer, og ligger så sinnsykt på etterskudd. Hvordan skal dette gå???

4 comments:

  1. yes, eg og har blogg =)
    Er det oslo du skal flytta te eller? :)

    ReplyDelete
  2. ka skal du studera der då? :)

    ReplyDelete
  3. BI - Finans falt det på:) Blir sikkert bra det.

    Hva skal du gjøre egetnlig? Bergen?

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)