Sunday, August 10, 2008

Tina virkelig i storbyen

Oslolivet er bra. Jeg har vært her siden lørdag morgen, og først nå sitter jeg stille - søndag kveld. Ting har liksom egentlig bare gått i ett.
I går når jeg kom frem pakka jeg ut, bare for å få gjort det så fort som mulig. Blir det liggende, blir det ikke gjort her i gården. Så var det Karl Johan for en matbit med pappa som var så snill at han kjørte meg nedover fra lil Mosjøen. Etter det var det selvsagt en tur på ikea! Hvem har vel ikke flytta til Oslo uten å dra innom en tur på ikea? Traska rundt der - dødstrøtt - og skulle finne noe for å pynte på rommet med og det endte i 3 svart/hvitt bilder. Helt greie.
På kvelden var det party med Catrine og Espen. Kjempetrøtt og partypooper på starten, men etterhvert ble det kjempe kjekt. Sov der, så har fremdeles ikke sovet i mitt nye hjem. Det skal jeg gjøre veldig snart.
Dagen i dag har gått med på å gjøre meg kjent litt rundtomkring her. Kan fremdeles ikke si helt eksakt hvilken retning Akerselva er eller hvor sentrum er i forhold til her, men jeg vet nå hvor nærmeste buss, t-bane og trikkholdeplass er. Og jeg har rutene, takket være Marita.

Dette kan bli bra:)

2 comments:

  1. Tina! Håper jeg ser deg snart!
    Det er i Oslo det skjer vettu... velkommen etter hehe ;)

    ReplyDelete
  2. Thanks!:) Du ser meg garantert!

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)