Saturday, March 31, 2007

12.12.12

Gode grunner til å gifte seg 12.12.12:

- Jeg har god tid på å finne en jeg kan gifte meg med
- Jeg får alle høytider i desember (man kan dikutere om det er en god eller dårlig ting)
- Jeg kan gifte meg i mitt rette miljø; omringet av snø og kulde
- Jeg får en av de "kule" datoene som absolutt alle husker - enten fordi de synes det er teit eller stili.
- Brylluppet blir helt hvitt
- Jeg kan ha isfigurer utenfor kirken!
- Jeg kan gifte meg i en kirke laget av is (ikke det at jeg har tenkt til det, men det er en mulighet!)
- Man trenger ikke bruke ekstra strøm på å ha f.eks. kjøleskap for å kjøle ned drikken sin; man bare setter det ut litt.
- Man kan ha masse-isbad etter vielsen

Man har rett og slett uante muligheter!

11 comments:

  1. for ikke å snakke om fine muligheter for å sende opp fyrverkeri... og snølykter!

    ReplyDelete
  2. amen.
    den datoen får være mitt mål. da er jeg 24 1/2 år. ja, det passer egentlig ganske bra. litt tidlig, kanskje?

    ReplyDelete
  3. 24 1/2 er akkurat passe!
    Denne datoen blir bare mer og mer perfekt:)
    Kanskje gifter vi oss på samme dag Geir:P

    ReplyDelete
  4. kanskje dere kan gifte dere med hverandre?
    For det er jo litt kjipt hvis to fra borgen gifter samtidig, men ikke sammen, for da må vi andre velge hvem vi skal gå til.. for vi forventer jo å bli invitert! ;)

    ReplyDelete
  5. Det hadde vært noe;)
    Geir, da må vi bli sammen om ca. 2 år, være sammen i ca. 4 år før vi gifter oss, også vente noen år før vi får barn, men ikke for lenge heller. Sånn 29/30 hadde vært fint.

    ALLE FRA BORGEN ER INVITERT!:)

    ReplyDelete
  6. Global oppvarming? skal du ha snø i 2012 må du til en av polene, dette lærte vi i sossøken

    ReplyDelete
  7. Trodde du aldri skulle gifte deg. Ikke si at du har blitt påvirket av EC... Jeg er så lei av snakk om å gifte seg! Alle skal gifte seg. Prøve brudekjoler, forlovelsesringer osv...

    En dag skal jeg gifte meg, men ikke at jeg gidde å gi det en eneste tanke nå!

    ReplyDelete
  8. Hmmm, det hadde jeg ikke tenkt på Leif. Kanskje jeg må revurdere. Nina, jeg planlegger jo ikke brylluppet mitt selv om jeg synes datoen 12.12.12 er litt kul:) bare en tanke!

    ReplyDelete
  9. hmm.. har du tenkt å gifte deg søtnos???

    geir; det er jo ikke tidlig overhode.. man må jo gifte seg før man er 25.. for fra 25 går det bare down hill.. LOVER!!

    ReplyDelete
  10. Nei, jeg trekker hele greiene tilbake.

    ReplyDelete
  11. den dagen er det spådd at verden går under, så ville gifta meg før det vist jeg var deg ;)

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)