Wednesday, March 14, 2007

Sisten - jeg har den

Nå har jeg den - tihi - og nå skal dere få høre noe spennende, som dere ikke kan gå glipp av!


Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir “tatt” må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som “har den”, og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt “tatt”, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.


Here goes nothing:

1. Hver gang folk kommenterer f.eks. dialekten min eller ett eller annet jeg har sagt, så klarer jeg ikke å finne noen kommetar å komme tilbake med. Jeg ønsker meg virkelig den evnen til å finne noe super frekt å komme tilbake med der og da, men nei, hjernen min klarer ikke å finne på noe før etter en god stund etterpå, og da sitter jeg der, storfornøyd for å ha kommet på noe, uten at noen andre får høre mitt fantastiske comeback!

2. Jeg påvirkes veldig fort av ting, lyder og samfunnet rundt meg. Med andre ord så vil jeg veldig gjerne få tilbake dialekten min, men jeg klarer det ikke pga dere rundt meg.

3. "Ka e ein drommedar?" var et resultat av dårlig hørsel, ikke blondhet.

4. Jeg ELSKER Westlife. Det er så utrolig avslappende. (Og nei, det er ikke tragisk å sitte alene på rommet og høre på Westlife)

5. I have a confesion to make: Jeg var med å manne opp Kristian Arntsen til å kysse Helene Hauger på Solider for litt siden. (Beklager Helene)

6. Jeg er lei av QuadraPop og Pepsi Max - de to tingene jeg elsket mest i hele verden!(Og forresten så er rekorden min på 3.491.190 - altså på QuadraPop og ikke på antall Pepsiflasker jeg har drukket.)


Jeg håper denne bloggposten min ikke skuffet deg og innfridde kravene mine til å være spennede og noe du ikke kan gå glipp av.

Ha en fin dag videre!

Jeg gir sisten til: Ellen Cathrine, Marit, Siri, Kristine, Jannicke og Lisbeth (selv om jeg vet at du
har den fra før:P)

4 comments:

  1. Herlig Tina!
    Vill toppscor du har. Skal ikke si hva min er, for det er bae lommerusk i forhold.
    Gleder meg til å treffe deg igjen :D

    ReplyDelete
  2. Good work, Marit!:)

    Looking forward, Hege:)

    ReplyDelete
  3. Jeg trekker tilbake kommentaren om at jeg er lei av Pepsi Max!
    Det er den eneste brusen som frister meg, og å slutte å drikke brus er ikke et spørsmål engang.

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)