Thursday, February 4, 2010

Internasjonal Aften

Vi utveksligstudentene har kommet på noe genialt. Vi er folk fra stort sett hele Europa, og som ikke alle amerikanere vet, så er kulturene og maten ganske forskjellig. Så for at vi skal lære hverandre å kjenne ekstra godt har vi tema-dag hver fredag, hvor folk fra det landet lager mat som er typisk for det landet.
Forrige fredag var det fransk dag, men en kjempegod rett som jeg har null peiling på hva heter. Men godt var det! På en måte litt pai, men egentlig ikke.
Se bilde, så kanskje du får en bedre idee av hva jeg snakker om:




I morgen er det tysk aften med gulasj og ett eller annet rart til dessert. Bilder kommer.

Appropo tysk, så er disse tyske gutta veldig gira på at jeg skal lære meg tysk, så jeg er på god vei.










Akkurat nå er jeg syk. Har vært det i mange dager, og det suger! Alle andre er ute og har det gøy hele tiden, men jeg bare er her på Sherman Hall..!

Jeg vil bli frisk
Jeg vil bli frisk
Jeg vil bli frisk

Alle gode ting er tre ;)

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Ka har du tenkt å laga på norsk aften? :P
    og har du blitt frisk?
    <3

    ReplyDelete
  3. Vi har akkurat kjøpt inn masse masse laks ;)
    Det var tilfeldigvis på salg dagen før vi skal lage middag!! Hurra hurra.
    Så det blir laks og poteter og agurk i eddik og is med varme bær ;)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)