Tuesday, February 16, 2010

Skolen her er sykt krevende

Akkurat nå har jeg helt sykt mye å gjøre. Til i morgen skal jeg ha skrevet en tale om "The norwegian wealthfare system", lest et kapitel om retailing, lest et kapitel i strategi og gjort en lekse i "Personal Wealth Management"!
Alt for mye for meg!
Og når det blir så mye ender det opp med at jeg gir opp før jeg har startet og får ikke gjort en dritt!

Savner den norske skolen akkurat nå!



Vi har en gal lærer i Regnskap her forresten! I dag kastet hun ut 99% av klassen fordi vi ikke hadde lest et case før vi kom til timen. Så det første vi gjorde når vi kom hjem var å se på hva det var som var så himla viktig.
Caset bestod av EN A4 side og alt som stod der var noe dritt om at et selskap ville lage en egen by fordi de var så store. Ikke vits å ødelegge hele timen for det, spørr du meg.

No comments:

Post a Comment

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)