Friday, February 26, 2010

SHOPPING

I dag har jeg vært på kjøpesentret i flere timer!
Så nå har jeg masse nye klær. Spesielt sommerkjoler. Elsker sommerkjoler.
Og gjett om jeg skal bruke dem masse i BUENOS AIRES som bare er 2 uker unna!
Tiden flyr.

Og etter det er det rett til New York og møte de beste jentene i verden: Catrine, Ragnhild og Ingvild. Og gjett om jeg skal be dem om å ta med litt deilig norsk sjokolade til meg! Gleder meg allerede til å smake Non Stop igjen. Litt trist å få så stor glede ut av det menmen..


Usunn ispause.




Hihi, Maria kjøpte en fjernkontroll som kontrollerer gutter!! Kjempe morsom. Inkluderer knapper som: Chocolate, lukk dolokket, fri, si ja, si nei, slutt å snork, snakk om (også velger man samtaleevne), mulittasking, OSV!!!
Det gjenstår bare å se om den fungerer.


Min gode venninne Maria (fra Bulgaria) og en tilfeldig veldig hyggelig politimann.


Mine flotte nye klær! Elsker spesielt kjolen med blomster på. Mitt nye favorittplagg som alle kommer til å se meg i heeeeele tiden.

3 comments:

  1. For en fiiin kjole, den med blomstene!!!
    Jeg gleder meg masse til vi kommer:D Og jeg skal huske på Nonstop, og egg:D

    ReplyDelete
  2. :) du er søt du Tina! kommer nok til å bli flott i den kjolen der.. og resten av klæra da:)

    love you honey!

    klem fra lis

    ReplyDelete
  3. niiice! likte blomsterkjolen ja! eg vil låna ;)
    non-stop e konge, og det e lov å gleda seg øve det :D

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)