Tuesday, March 2, 2010

Super smart

Nå sitter jeg og øver til min eksamen som er på onsdag og føler meg plutselig utrolig smart.
Spørsmålene er så latterlige at jeg må dele dem med dere:

1. When buying a car, it is very important to have it checked by a reputable mechanic.
(Når du kjøper en bil, er det viktig å la en respektert mekaniker se på bilen først)
True or false?

2. The largest single investment you will undertake in your lifetime will probably be the purchase of a house.
(Den største investeringen du vil gjøre i livet ditt er mest sannsyligvis et hus.)
True or false??????

3. One should use their emergency funds to make a larger down payment on a vehicle.
True or false?





Hva tror vi jeg kommer til å få på eksamen??

No comments:

Post a Comment

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)