Sunday, March 7, 2010

Unoffical & dagen derpå

I går var en helt spesiell dag, og jeg har aldri opplevd lignende!
Det tok helt av. Allerede kl 9 på morgenen var folk drita! En fyr fortalte at han hadde hatt "power-hour" fra 7 til 8. En power-hour er basicly å shotte en shot med øl hvert eneste minutt i en time. Høres kanskje ikke så ille ut med en shot med "bare" øl, men når det blir en shot hvert eneste minutt, så er det ganske ille. Og nei, jeg snakker ikke av erfaring hvis du lurte! Bare de helt gale "fraternity" gutta gjør sånt.

Etter frokosten (som vi ble kastet ut fra) 
dro vi fra fest til fest og prøvde å leve det amerikanske liv.
Veldig gøy, mange rare mennesker, og mye grønt.

Jeg var trygt i seng kl 2100 totalt utslitt!

Noen bilder fra dagen:

Lovely breakfast

Jeg og mine flotte norske gutter!
Håvard og Pål

(Stjal disse bildene fra Anastasia - sorry girl!)





Dagen derpå dro vi til parken og nøt solen, hadde en liten mini picnic og spilte fotball.
Veldig veldig deilig.










2 comments:

  1. hørrtes kult ud ;)
    ser jo ud som det e fint ver jo! Ingen snø lenger?

    ReplyDelete
  2. Ikke la deg lure. Det er iskaldt. Startet sånn og 10 min senere hadde jeg tatt 3 av guttenes jakker på meg og frøs fremdeles :P

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)