Friday, January 1, 2010

Godt nyttår <3

Jeg oppdaterte bloggen 30.12 og vips så ringer det en journalist som tilfeldigvis hadde kommet innom bloggen min. Han vil lage en artikkel om hva som får en til å holde på dialekter og hva som får folk til å føle at de hører til. Så da var det ned på Lille Torget på selveste nyttårsaften på intervju!

Så jeg venter i spenning på 9. januar - datoen artikkelen kommer i avisen :)



og forresten
GODT NYTTÅR


Året har gått utrolig fort. Har vært gjennom to tunge eksamensperioder på BI, en flott sommer i Oslo - den første sommeren jeg ikke har vært hjemme i Mosjøen, shoppingtur til London med Ryan Air - som jeg aldri har tenkt å fly med igjen, sett den første jenta i vennegjengen gå opp til altret, møtt masse nye mennesker og bare kost meg masse! :)


I år er det ingen nyttårsforsetter. Eneste løftet jeg gir meg selv er at jeg IKKE skal legge på meg i USA. Skal holde meg langt unna "Fat Don" - som er en resturang som kun lager feit frityrmat, og som ligger midt på campus på Universitetet!

No comments:

Post a Comment

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)