Friday, January 15, 2010

I belong at Illinois


Dette er så typisk Illinois som jeg kommer over. Alt her har disse fargene, og du får kjøpt absolutt alt i orange og blått med illinois-logoen på. Klær, sokker, kopper, tepper, håndklær, skrivebøker, penner, flagg, osv osv. De har til og med en svær butikk her hvor ALT der inne har Illinois-logo på.
De har til og med pledd som man kan ha på seg. Ligner veldig på en munkedrakt, bortsett fra at den er blå og har Illinoislogo på seg og er laget av fleece.



Og de hadde verdens største treningssenter, som var gratis.



Nye venner :)




Min adresse her borte i junaiten. Rom nr mitt er 265 :)
So feel free to send a post card!

Peace out!

3 comments:

  1. gratis treningssenter?
    då e det jo bare å bjynna å trena då ;)

    ReplyDelete
  2. Håper du har det bra i Uniten Tina :) Kos deg

    (Jeg har forresten bytta blogg adresse, ser at du har linka meg:) kjetta.blogspot.com)

    K

    ReplyDelete
  3. Jeg har faktisk trent i dag! :) Hele 2 timer.
    Mange av de andre som skal få seg personlig trener faktisk, siden treningssentret er gratis. Så jeg vurderer å gjøre det jeg også!

    Takk Kjetil :)

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)