Friday, January 29, 2010

Hviiiiiiiiledag

I kveld er den første kvelden på veldig lenge at jeg ikke gjør noen ting. Utrolig deilig! I morgen skal jeg sove helt til jeg våkner av meg selv. Gleder meg allerede!


I går var vi å sang karaoke, igjen. Vi suger, og mannen som styrer det hele kommer alltid med en kommertar i duren: q
That sounded pretty bad guys
etter hver sang vi synger. Men det er morro. Og de har pitchere (en mugge med drink egentlig) til bare 7 dollar, så det er litt farlig.





På tirsdag var vi på "konsert" med en pianomannen, som han kalte seg. Jeg synes han var veldig flink, men noen av de andre synes han sang surt. Det ble jo allsang av det, og det er vi som synger surt, ikke han.

Listen and see:


Hva syns du?
:)


No comments:

Post a Comment

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)