Saturday, January 9, 2010

Siste tid i Oslo

Nå er det bare 2 og en halv dag til jeg setter på flyet til USA :)
Tiden går så fort!

For øyeblikket er jeg i Oslo og storkoser meg med gode venner og prøver å si hadet til så mange som mulig før jeg reiser. Har hatt det helt flott, og kommer til å savne alle sammen så utrolig mye!




Blir utrolig skummelt å plutselig være helt alene i et helt fremmed land. Skal bli kjent med folk helt på nytt og på et annet språk. Skal til og med studere på et annet språk. Det ordner seg alltid, men alltid litt skummelt.

3 comments:

  1. haha, det er den eneste "ordentlige" retten jeg kan lage, forutenom omelett.:p

    ReplyDelete
  2. Du komme t å få det kanonbra! :D
    AK komme t å savna deg!

    ReplyDelete
  3. Tina kommer til å savne AK også <3

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)