Sunday, December 10, 2006

18 år - og fremdeles liten...

I går fylte jeg 18 år.. Det var kjempe koslig!!:)
Tusen takk for en fantasktisk dag!
(Startrip var arti! Hehe.. MANGE morsomme fall!!)
Det var tidenes beste bursdag for min del!

Noen stikkord fra dagen min:
- Frokost på senga
- Juletrehugging
- Sightsing på Vegårshei
- Testa legget (som jeg ikke trengte)
- Mufins med lys på.. Fikk ikke blås ut alle lysa, men:
- Så stjerneskudd og ønska meg noe
- Boblebad<3 (det absolutte høydepunkt)
- Taco
- Star - trip
- Julefilm
- Candy; sjokoladeis med sjokobiter og non stop, og masse masse mer..
- Mer startrip og litt lekeslossing

Og ikke minst vidunderlige folk<3

Men jeg føler meg ikke noe større. Føler meg ikke klar for å føle meg større heller. Jeg er ikke klar for en hel masse ansvar! Tipper det ikke bare er meg som føler seg sånn..

Hva gjorde du på bursdagen din??

3 comments:

  1. Startrip æ det vittigste i verden. Æg ska bli verdens første profesjonelle Startrip utøver! Leif som holdt på å lande på EC! haha... "TIMBER!!"

    ReplyDelete
  2. Så bra at du koste deg på bursdagen din :)
    Jeg koste meg i hvert fall!
    Vi må starte en Startrip-trend på Borgen, det er så sykt vitti! Enerste dumme var at vi ikke hadde videkamera! ...Og der datt Leif så laaaang han var! Hoho :D

    ReplyDelete
  3. Åååå, jaaaaaa vi skulle hatt videokamera!!

    Kjetil, god plan!:)
    Leifs siste fall var bare best! Hehe.. Men Kjetils fall var å vanvittig morro å se på! Haha:P

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)