Tuesday, December 5, 2006

"Å, jeg bare gidder ikke!"

Det er sånn jeg føler det nå, og det er det jeg sier til meg selv når jeg tenker at jeg burde øve til prøven på torsdag og alle de fire tentamene neste uke! Akkurat nå ligger regnskapsboka, lukket, på senga mi ved siden av meg. Og jeg kjenner ikke en plass at jeg vil åpne den.

Jeg er totalt tom for motivasjon til skolen.

Jeg vil ikke tenke på at tentamene - som jeg mest sansnynligvis kommer til å drite meg helt på hvis jeg ikke får orden på noe snart - betyr mye for karakterene mine. Ligger å vipper i absolutt alle fag, og det er for kjipt om jeg skal falle ned siste året! Det er jo det siste året man skal stå på og gjøre det superbra!

Men så har jeg utviklet en evne til å ha alt for høye forventninger til meg selv. Fikk nettopp 5 + på en matteprøve, men ble skuffa, for jeg ville jo ha 6! Det er jo bare gått alt for langt! Karakterene mine ligger på akkurat samme nivå nå som de alltid har gjort, men forventningene har steget til himmels, og jeg klarer ikke å strekke til..
Det er nok grunnen til at jeg har gidd opp på forhånd!

Trenger litt motivasjon!!
Men jeg aner ikke hvordan jeg skal klare det. . .

2 comments:

  1. Ååå, hvor jeg kjenner meg igjen. Bare ikke at mine karakterer er så høye. De synker særiøst LANGT nedover!
    Hvorfor i alle dager skal man gå på skole i 13 FULLE år? Jeg fatter det bare ikke.
    Kjempe glad i deg Tina!

    ReplyDelete
  2. Ja, det er helt sykt at så mye skal henge på det siste året..

    Glad i deg<3

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)