Monday, December 18, 2006

Endele ferie!


I morgen setter jeg kursen hjemover.. Endelig! Er lei av Borgen nå. Ikke vondt ment, men jeg vil bort for å savne alt det gode vi har her:)
Vil heim til mormor og mamma <---
Vil heim til goooode kaker, masse god mat, kjøring og kanskje (om jeg er heldig) får jeg lappen!
Og i morgen er jeg ferdig med ALLE jule-tentamene:) Selv om jeg kanskje har sluppet litt billig unna til jul, er det digg å tenke på at de er over! No more! Finito! Done! Det er en hærlig følelse:)

1 comment:

  1. Herlig å komme hjem til mor,ja! Godt med litt god mat og min families kjærlighet! Du får ha en kjempefin jul Tina! Så snakkes vi til neste år!;)

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)