Friday, December 15, 2006

Dikt til Karen Elise

Jeg skrev et dikt til Karen Elise på bursdagen hennes, som var for en god stund siden nå.. Jeg fikk desverre aldri gitt henne det, siden jeg var syk den dagen, og bare lå og vrei meg i senga mi. MEN nå nettopp rydda jeg rommet mitt, og gjett hva jeg fant?

Haha.. Ja, du har rett! Diktet jeg skrev til Elise!:D
Jeg skal nå prøve meg på å publisere mitt første dikt (altså ikke det første diktet jeg har skrevet, men det første jeg har publisert)


Kjære Elise

Du får meg til å fnise

Dagen lang

Som en orangutang

Gratulerer med dagen

Pass på hagen



Før du dømmer det, må du tenke på at det er tanken som teller! Er på ingen måter i nærheten av samme galakse som poeten Geir, det vet jeg, men synes det kunne bli lagt ut til ære for Elise:)

Gratulerer med overstått! Og jeg er kjempe glad i deg vennen!

2 comments:

  1. ja, de er velkommen på diktkurs i januar med meg og lena...

    ReplyDelete
  2. Takk, takk tina!! Du er søt:) Gla i ræ..godt me noen forsinka bursdagshilsener og, så varer bursdagen lenger!

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)