Thursday, December 28, 2006

Stor forvirring

Nå har jeg hatt en urolig time.. Det hele begynte med at jeg slettet bloggen min, by mistake! Jeg er jo ganske glad i bloggen min, så jeg ble litt fortvila.. Begynte å klikke litt rundt, også fant jeg ut at det eneste jeg kunne gjøre var å begynne å lage en ny en. Så jeg begynte å lage en ny en.

Så etter en stund skulle jeg inn på bloggen min for å se hvordan det hadde blitt, og til min store glede var min gamle blogg der igjen!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Da ble jeg glad da!
Også begynte jeg å se litt på det jeg hadde sitti og brukt drit lang tid på å mekke.. Og det viste seg at jeg hadde bare lagd en ny blogg!
Så nå har jeg tre blogger:

misstinamoen.blogspot.com (det er denne, og det er denne jeg faktisk bruker)
missmoen.blogspot (den jeg lagde i all min forvirring)
missmoen.blogspirit.com (den jeg hadde før)

Kanskje jeg skal vurdere å begynne å slette litt??
God idee:)

4 comments:

  1. Æ æ kje heilt sikker Tina, men på min View My Complete Profile stænne d et eller anna om d ... Tru æ jallfall...

    Men åssen fekk du t den telleren på sia di, som vise å mange som æ innom????!!!!

    ReplyDelete
  2. Tusen takk.. Då fekk æ stæsja opp det au på sia mi.. Konge!!

    Men om det æ daglig æ æ kje heilt sikker på. I bjynnelsen trudde æ d.. Men, æ æ nå kje heilt sikker...

    ReplyDelete
  3. Hehe..
    Du altså!!
    Tipper du kan begynne å slette litt.. Eller e du au komme deg på ein snurr?? (les:Sigrids blogg)

    ReplyDelete
  4. Nå har jeg offisielt sletta meg fra blogspirit og gått over til blogspot!:)

    ReplyDelete

Vil du legge inn kommentar, men ikke registrere deg?
No problem! Bare velg "anonymous" og skriv hvem det er fra :)